среда, мая 26, 2010

Детская

Давно уже чешутся руки делать детские открыточки, а тут как раз Яна конкурс проводит соответствующий. А еще я пытаюсь осваивать пластику, леплю пуговицы, получаются пока что не очень одинаковые, зато такие самодельно-домашние)))
И так, вот что получилось:
Материалы:
  • текстурный картон белый
  • польская пластика для пуговиц
  • голубая атласная лента
  • веллум
  • серебристый шнурочек
  • голубая бумага принтерная
С принтерной бумагой, кстати, так сложно работать - она такая тонкая! даже на двусторонний скотч нормально не приклеишь, все неровности видны! Поэтому тут я сразу сделала подложку из акварельной бумаги - чтоб наверняка :)

Основное украшение - очевидно, пуговички! Как в задании от магазина Lovely Moments. Пуговичек всего одна-две-три-семь штук - ну просто как в другом задании от Скрапмамы))

А еще, эта открытка родилась из скетча от studioscrap, вот такого:
Я совсем недавно начала работать по скетчам вообще, поэтому еще не очень знаю, насколько вольная трактовка позволяется.. у меня, кажется, получилась совсем вольная :) Наверное, просто добавлю и посмотрю, возьмут ли меня на конкурс.

11 комментариев:

  1. Берем! Рады Вашему участию. Удачи !

    ОтветитьУдалить
  2. кльово получилося! я до речі, перед тим як почала займатися скрапом хотіла спробувати щось ліпити з глини - як от в тебе (нічого, що я на ти?) гудзики :) дякую за участь!

    ОтветитьУдалить
  3. Яно, дякую!
    Я на ту пластику кинулася, але щось воно не настільки легко виходить, як я думала)) до рук вічно липне, і м’яка дуже - або пластика не якісна, або ручки криві в мене :)

    пс: на ти, звісно!

    ОтветитьУдалить
  4. а якщо мокрими руками ліпити? (це думка по аналогії з суші - щоб рис до рук не лип, треба щоб руки були мокрі). може з пластикою так само вийде? а ще, думаю, можна використовувати ножі (спец ножі для вирізання в машинках) для вирізання різних форм - тоді можна взагалі фантастичні речі робити :)

    ОтветитьУдалить
  5. Яна, так, там написано (на пачці), що руки треба змочувати водою або кремом. Мені більше сподобалось кремом змащувати, але ж цей напис я прочитала вже після того, як вперше сіла ліпити...
    і всеодно трохи липне.. але то, мабуть, треба набити руку.
    а на ножі і машинки я облизуюсь... правда, коштують вони.. хоча, ціна, мабуть, себе виправдовує, якщо тим дійсно займатися, а не так, як я: всього накуплю і воно стоїть))

    ОтветитьУдалить
  6. я думаю що це відбувається лише до певного періоду (маю на увазі "всього накуплю і воно стоїть") поки не назбирується якийсь певний комплект матеріалів з яких можна зробити щось дійсно ТЕ ідеальне і вражаючо красиве. згодом настає період усвідомлення "ой скільки ж у мене всього є, треба з цим щось робити" і починається період обіцянок "поки щось не зроблю більше нічого купувати не буду" :) і далі це все йде по кругу )

    ОтветитьУдалить
  7. та я вже давно усвідомила, що в мене купа всього є, але все гребу і гребу і гребу :)
    заспокоюю себе тим, що це все навчання винне, а от коли завершу, тоді візьмуся (за все одразу, хі-хі) тому чекаю ще місяць, і потім відмазок в мене вже не буде)

    ОтветитьУдалить
  8. Милая открытка! Спасибо за участие в задании блога СкрапМама :-)

    ОтветитьУдалить
  9. Чудесная, креативная открытка! Спасибо за участие в задании LM и Скпапмама)

    ОтветитьУдалить
  10. Чудесные пуговки-висюльки!

    Спасибо за участие в задании Lovely Moments.

    ОтветитьУдалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent News